Dilaradefe28 tamam canım teşekkürler çevremde bu işlerden anlayan biride hayıt kürünü önerdi bana Şubat ayında kimyasal geçirdim şuan doktor takibindeyim bu ay yumurta takibi yapılacak bakalım sonuç almazsam gelecek ay denemeyi düşünüyorum sizin tarif ve kullanma şeklini ekran görüntüsü aldım inşallah bize de faydası olur rahimi de yeniliyormuş sanırsam ben kimyasal sonrası adet olmadım bide rahimde incelme oluştu onlar içinde faydası olur belki