Okaliptus09 acaba yalancı kasılma tarzı bi şey mi yaşıyosunuz? braxton hicks diye geçer googledan bi bakın. eğer öyleyse ben de 17.haftadan beri yaşıyorum bunu, toplanıp sertleşiyo gibi 10-15 saniye sonra düzeliyo. böyle bi şeyse korkulacak bi şey yokmuş doktorum öyle söylemişti :) 25 haftalığım hala ara ara yaşıyorum.