Rgmss Sezeryan yapacagınız kesinlestiyse, kacıncı haftadasınız doktorunuz sezeryan gunu ne zamana verdi 🌺
Aybukeninannesi01 Rgmss 35+2 günlüğüz uygulamaya göre ama dr 4 hazirana gün verdi uygulamaya göre hesaplarsak bebek doğdu butonu çoktan gelmiş olcak😂40 geçiyor çünkü
Mardinbaby_ Nurerey doktor nasıl karar verdi sezeryana bende ,37 yım acaba banada sezeryan dermi kontrole gitcem
asell13 Hilaldabaan benim gelmez ya sanmıyorum daha kanala doğru bile inmemiş kafası hala sağda köşede yer yapmış orayı 😅başka bi sebepten olmazsa sancı vs olmaz sanmıyorum 😅 perşembe tekrar kontrol bakalım ne alemde
Nurerey Mardinbaby_ benim ilki sezeryan olduğu için buda mecburi sezeryan olucak o yüzden canım ilk kızımda gebelik kolestazı geçirdiğim için sezeryan olmuştum 35. haftada
sedanur4004 Rgmss 34+4 teyiz. 27 mayıs sezeryan günümüz. 32. Haftada karar verildi gününe 😊 benim refakatciler sehir dışından geleceği için gününü erken aldık 🥰
Hilaldabaan asell13 benimde aynı hala baş geliş dün kontrolüm vardı doktor kanala girmiş falan diye hiç bir şey demedi ama doktordan geldikten sonra dün çok kasılmam oldu benimde 9 Mayıs da bir daha kontrolüm var 38 oluyorum o zaman da bakalım o zaman ne alemde olacak 😂
23_izmir Rgmss 37+0 2. Sezeryan olucam 13 mayısa gün aldık bugün heyecanla bekliyorum. Herkesi sağlıkla kavuştursun rabbim ❣️miniklerimize
asell13 Hilaldabaan benim kız akıllı uslu beklesin yerinde daha çantamı hazırlamadım hiiiç acele etmesin boşuna 😂 ben haftada bi gidiyorum kontrole artık yarın giderim 38 de tekrar giderim son kontrol olur daha 🥰
asell13 Hilaldabaan oğlumu ne güzel 38+2 de almışlardı bi sorun olmadı bu doktor bekletiyor habire günü uzatıyor 😅😅 39 ne ya normal doğurtcak sanki 😅😅