Sema0123 kesin bir bilgim yok ama 5. Haftamda benim de kesem gözüktü içinde bebek yoktu, 6. Haftadan sonra bebek nokta gibi gözüktü, 7veya 8. Haftada da kalp atışını dinledik. 5. Hafta da bebek gözükmeyince ben de biraz endişe edip doktora sorun mu var, dış gebelik filan olabiliru diye sormuştum ama bana bu hafta için her şey normal demişti. Endişe etmeyin inşallah sizin de sağlıklı ve normaldir her şey.