Gul616161 3 tüp bebek 3 transfer surecinoldu, ilki tutundu transferden bir iki gün ssonra kasık ağrım olmuştu , 2. Transferde dedimmbuntutmadi hiçbir kasık ağrım olmadı gerçekten de tutunmadi, 3. De transfer edildi ertesi gün akşama kasık ağrılarım başladı bir yada maksimum iki gün durup bitti dedim bu sefer tutundu🙈, aradan 5&6 gün geçince gece idrara kalkmaya başladım ki böyle adetlerim yoktur hadi inşallah gebeyim dedim vede oyle oldu ama ağız t adımda yada midemde sorun Cook sonraları 6. Haftadan sonra oldu. Burun tikanikligi yaşayabilirsiniz tutunduktan sonra hapşırmalar artabilir genel belirtiler bunlar , inşallah sağlıkla gelir