DeryaZ
Arkadaşlar mutluluğumu paylaşmak istedim sizinle🤗 Biz 21+6 günlüğüz sağolsun kızım pek bi nazlı çıktı ve net olarak daha dün detaylı ultrasonda cinsiyetini kesin öğrendik daha önce bacakları hep kapalıydı doktorlar sadece tahminde bulunuyodu tabi ben 17.haftadan beri ufak ufak hareketlerini hissediyodum ama eşim malesef her seferinde bu sana atıyo diyip üzülüyodu her neyse bugün dedim hüseyin koş gelip elini karnıma koymasıyla atması bir oldu elinin bile hareket ettiğini gördük eşim bağırıyo aha attı attı diye velhasıl kelam iki günde iki güzel sevinci bize yaşaytı şükürler olsun rabbime🙏🏻Allah önce olmayana versin olana da can sağlığı nasip etsin herkes sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin biraz uzun olmuş hakkınızı helal edin 😍