Ayseliada Kızlar 14 haftalık hamileyim. Fakat biraz ayakta kaldığım zaman çok şiddetli bel ağrım oluyor. Bu kadar erken zamanda şiddetli bel ağrısı normal mi sizce ?
eminece93 Ayseliada maalesef benimde oluyor yatinca sorun yok 11.haftadan beri cekiyorim 20 olacagiz dinlene dinlene geçiriyorum günleri
E_Duha Ayseliada bende 14+4 üm ve belimden bacağıma kadar iniyor ağrı hatta gecenn gün eşime ben şimdi böyleysem ilerde napcam diye ağlıyodum resmen..
yeni-annelik Ayseliada benimde hamileliğimin başından beri var sadece şu sıralar biraz daha iyiyim kendimi zorlamadığım sürece ağrımıyor ama bende bel fıtığı var ondan dolayı ağrım çok oluyordu birde belim bacağımı çekiyordu zor yürüyordum
Ayseliada eminece93 ben de ancak dinlendiğim zaman rahatlayabiliyorum. Sürekli oturmak ya da ayakta durmak zorunda kaldığımda çok şiddetli ağrı çekiyorum.
Ayseliada E_Duha Çok erken değil mi sence de ben de aynısını düşünüyorum daha erkenden böyleyse diye. Acaba kilomdan kaynaklı mı diye de düşündüm. 70kiloyla hamile kaldım.
E_Duha Ayseliada bende 82 ile kaldım ama sanmıyorum yaaa arkadasım 120 ile doğum yaptı böyle benim gibi ağrısı olmamış…
eminece93 Ayseliada benimde oyle disari cikip bebege birsey bile bakamiyorum agrim cok oluyor. Ben raporluyum ise gidemiyorum agridan dolayi. Bir kafeye gidemiyorum, misafirlik falan hic biri yok oturunca agriyor tadim kaçıyor
busdol11 Kızlar benim de şu an ağrım var 17 haftalık olduk kasıklarım ve belimde ağrılarım var normal mi sizce ? 😟
Kr6543 Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çekiyorum desem 🥲 şu an 13.haftadayım yeni yeni geçiyor yine de çok yorulunca ayakta kalınca artıyor 🥲🥲🥲
Ayseliada eminece93 Ben de bu durumdayım. Pazara gittim geçenlerde bir süre sonra belime şiddetli ağrılar girdi ve bacağıma indi yürüyemedim. Böyle devam etmemesini geçmesini umuyorum hepimiz için.
E_Duha Ayseliada hayır 2 li taramada baya uğrastı doktor ultrason cihazını ile sağ sol yaptı bebek hareket etsin diye ama pek umrunda olmadı artık ben detaylı da bi umut öğrenirim diyorum