Ceylano Kızlar karnıma gelip giden ağrı var üst bölgesinde karnımın belimde fln ağrı yok sancısı karından başlayan varmı aranızda 38+3
Zeynooooooo Ceylano kizima hamielyken sancim oyle karnimdan oldu belim.hic agrimadi eyerki kiz bebekse bence dogum sancisi birde kac dakikadan bir oldugu onemli inwallah sag salim kucaginiza alirsiniz
NGold Ceylano Bugun nstde sancım cıktı doktoruma nasıl anlıcam sancım olduğunu bilmiyorum dedim kasıklarında adet ağrısı gibi şiddetli olacak dedi
Ceylano Anneoluyorum19 bilmiyorum canım hami soğuk alınca karnın ağrır ya onun gibi bı ağrı ilk gebeligim sancı nasıl oluyor bilmiyorum valla
Ceylano Zeynooooooo kız bebek canım ishalde başladı deminden beri tuvalette gidiyorum sık agrimiyor gelip gidiyo emin olmak istiyorum ondan
Ceylano meraldurmaz regl ağrısı yok canm karın ağrısı var ishalda başladı bide mide bulantısı karın ağrısı gelip gidiyor Sana ne dediler peki doğurdun mu
Manolya_mom meraldurmaz bende de aynı şey oluyor hatta şuanda var karnımın aşağısında var sizdeki tam nerdeydi
Zeynooooooo Ceylano ay bende oyleyim bu gun 37+5oldum erkek ama karnimda agri var aanci var ve ishalda oldum hryecanlanmaya basladim niye karnim agriyorki diye dusuniyorum erkekde genelde belden agri olur diye duymisdum
Anneoluyorum19 Ceylano ay valla çok değişik bir his yaaa sanki böyle beline sıcak su değince rahatlarsın ya o şekil 😃
10-kiraz 2cm açılma varken ilişkiye girilir mi faydalı mı zararlı mı olur çok tedirginim bilginiz var mı
Ceylano 10-kiraz ilişki son ayda zararsız diye biliyorum ben hatta doğumu başlatıyormuş eğer ondan korkuyorsan bol bol yürüyüş ve squat yap canm
hellomama Bende de inanılmaz bir ağrı var değişik böyle tüm gün devam etti sanki gırtlağıma kadar doluyum da çocuğa yer kalmamış gibi hissediyorum belde ağrı yok ama çocuğu aşağı iten bir ağrı var
Ceylano Zeynooooooo valla benimki aralıklı bende heyecanlanıyorum ağrı olunca dogurcam sanıyorum hemen