Mom89_ canım ben de aynı haftadayım benim de 3 haftadır falan sertleşiyor karnım ama saniyelik bi durum. Senin gibi çok rahatsız etmiyor ama ne olur ne olmaz diye acile gitmiştim sancı çıkmadı nstde. Normal olduğunu söylüyorlar. Magnezyum kullanıyor musun? Doktorum bunun için magnezyum vermişti bana