Kızlar 33+5 tek yumurta ikizlerine hamileyim daha öncede böyle sumu acaba diye tereddütlerim oldu ama değildi şimdi yine çamaşırım su gibi ıslanıp duruyor su böyle gelir mi? Yoksa foşur foşur dökülür mü? Renksiz kokusuz böyle az az ıslanıyor ama bu akıntımı acaba yine? Suysa sonuçta başka belirtilerde olur dimi anlarım heralde? Halimde yok yattım valla uyucam suysa belli olur heralde dimi😀😀