Liyaats Başlarda kanamam oldu bi kez progestan yazdı dr. 14+3 teyim ne zaman kesmeliyim birde sabah akşam fitil gibi demişti sabahları unutuyorum hep akşam alıyorjm bi kaç akşam unutmuşlugumda var daha bi kutu yeni bitti
HavvaKosar Liyaats 10. Haftaya kadar falan kullanmistim kendi kendime biraktim 13 haftaligim şu anda doktorum kanama alani gördü tekrar baslicam
tubik_ Liyaats 24 haftalığım hala kullanıyorum 13. Haftadan sonra teke düşürdü. 7 ayda bırakacakmışım
Semaa00nur Liyaats 18 haftaya kadar kullandm canım 23 hafta da kanama sancı açıklık oldu tekrar başladık şuan da 25 haftalik doğuma kadar kullanacaksin dedi doktorum bebde çok skldim artik gece fitil olarak koyuyorum her sabah duş almaktan skldim ya huylaniyorum ilaç olduğu için ister istemez
Cudana haftada bıraktırdı doktorum. Ama 17+4’teyim birkaç gündür ağrılarım olduğu için tekrar başlattı doktorum rahatlatacağını söyledi. Elimde 10 tane filan kalmıştı bitene kadar kullanacağım
elifmirayy 37 haftalığım 32 haftaya kadar kullandım plesenta previa olduğu için kanama riskim çok fazlaydı
ysmn_kck17 Liyaats kanama durumuna göre biraktirir . Ben 20 haftaya kadar kanama yaşadım kullandım ilk gebeligimde. 20 haftadan sonra kanama kesilince bıraktırdı doktorum . Bu gebelikte de doğuma kadar kullanicam bir tane arada dusugum olduğu için.