iremd-1798 İlk kızımın ismi Eslem Duru İkinci kızım olacak. Elisa dedim elisa olur mu yanına hangi isim uyar? 😅😅 Her gün değişiyor isim düşüncem ama artık karar vermek istiyorum 😅
iremd-1798 Hamilebirisi_06 Esila eşimin halasının torunu o nalet insanlar laf yapar o yüzden asla esila istemiyorum 😅
Dogan-ca29 iremd-1798 o zaman “bizim kızın ismini koymamış gitmiş evirmis çevirmiş benzerini koymuş o kadar ismin içinde” diyebilirler 😁 Ecmel Elfida 🌺 bunlarda benden 😇
Ugurhilal iremd-1798 çok güzel içinize sindiyse 🥰 kimsenin kötü yorumundan etkilenmeyin derim istediğiniz içinize sinen isim olsun anlamı güzel olsun
iremd-1798 Dogan-ca29 ahhahaha çok doğru dediniz insan oğlu derler valla 😅 teşekkür ederim ama sanırım Alya Mira koyacağım 😅😅
iremd-1798 Dogan-ca29 Amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️ iyi ki varsınız çok iyi geldi bunu duymak ☺️
iremd-1798 Ugurhilal anlamları güzel kötü bir anlamı yok bazı sayfalar kötü yazsada genel olarak güzel ona da dikkat ediyorum 🥰 içime sindi ama hormonlar beni mahvetti küçlk bir kötü yorum duymamam lazım herkes saygı duymalı ☺️☺️ doğuma kadar herkesten saklasam da olur heralde 🤭🤭
Ugurhilal iremd-1798 orası öyle ağzı olan yorum yapar sakla boşver bende kimseye demiyorum 😂 kızım Ege Ege diye tutturdu herkes Ege biliyor 😂😂