Edanurr28 İkizlere erken doğum yaptım 33+4 de 11 gün oldu ve hala küvezdeler solunum sıkıntıları vardı bugün desteksiz nefes alabiliyorlar öğrendik fakat emme güçleri yokmuş kızlar varmı bu durumu yaşayan ne zaman alırlar