Bakın. Yapilan ası difteri tetanoz bogmaca karma aşı. 2 hafta önce ben de ilk dozu oldum. 2 hafta sonra 2.dozu olacagim. Bu karma aşı bebegi dogumdan sonraki ilk 8 hafta boğmacaya karsi da koruyor. Bebeklerde boğmaca ölümcül olabilir. Lutfen bebeklerimiz ve kendi sagligimiz icin aşılarımızı olalim 🙏