Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı doktor ters durduğunu söyledi bacakları kasığımda kafası yukarıda olduğunu, ama doğuma kadar düzelir korkulucak bişey yok dedi tam haftasında ilerliyor bi sıkıntımızda yok ama hareketlerini pek hissedemiyorum doktorumda ters durduğu için kasık ağrısı gibi hisedersin dedi içime yinede kuşku düştü ilk gebeliğim pek panikim başına gelen var mı acaba ?