Vitaminleri üretmek değilde sentezleyemiyor vücut folat formlarını kullanman gerekir benimde iki genim böyle kimi doktor Akdeniz insanın çoğu bu genden kullanmana gerek yok diyor kimi iğne ve hapı destekliyor.benimde kayıplarım var…ama Şuan hamileyim 32 haftadamdayım fabiol ile corasprin kullandım bebeği görene kadar sonra corasprin iğne 4000 oksapar ya da clexana başladım fabiol 3 ayın sonunda galiba bitti ellenatal 2 ye başladım.herhalde hapıda bu haftalarda bıraktırcak doğumdan sonra bi süre iğneye devam dediler umarım sağlıkla bebeğine kavuşursun