Bugün Doktorum, bir önceki sezaryen ameliyatı yerimin çok inceldiğini ve bu hafta içinde ameliyat olmam gerektiğini söyledi.
Nasipse 3 Mayıs cuma günü 36+4 haftalık ikinci sezaryeni olacağım.
1.5 ay önce 4 adet ciğer geliştirici iğne yapılmıştı.
Buna rağmen bebeğim kuvoze girer mi?
Bu haftalarda doğum yapmış anneler yazabilir mi🥺