Temmuzmucizesi26 hmm benim de gelen akıntı hafif sancı ile geldi. Sancıdan sonra wc girip baktığımda o akıntıyı gördüm ve kontrole gidiyordum o sıra, dr enfeksiyondur demişti ama 1 cm de açılma var demişti. Belki de nişandı çünkü açılma da yapmıştı o akıntı. 1 haftadır 1 cm açılmayla geziyorum, 3 haftadır da kanalda bebeğim🙂 vakti gelince sağlıkla kavuştursun Allah hepimizi🌺