Kızlar 29+4 haftalığız doğum temmuzun ilk haftası ama doktor haziran sonu gibi başlatırız dedi bebek iriydi şekerde vardı bide riskli gebelik benimki çünkü kızım erken doğdu ve kızımdan sonra 2 aylık ken düşük yaşadım buyüzden tedbiren erken hazırlanmam gerekiyor çünkü haziranda doğum gibi düşün dedi doktorumuz bende bugün yıkadım kurutttum ütüledim herşeyi ve çantayıda hazır ettim
Hollanda’da yaşıyorum burada havalar dengesiz yazın ortasında bile bazen üşürüz oyüzden orta kalınlıkta battaniye yazıyor bilginiz olsun
Doğum normal istiyorum ama kızımda da normal istedim mecbur sezeryana alındım ve buyüzden hem normal hem sezeryana göre hazırlığım var
EKSİĞİM VARMI YADA NE BİLİM FAZLA BİŞEY
-Hemşireye verilecek takım 10 lu ve bez
- Puset
- Pamuk mendil
- 2 tane yarım kollu zıbın
- Altüst takım 2. Is
- Islak mendil
- Alt üst takım 1.si
- Çorap/Eldiven 2-3 tane
- Bebek bezi
- İnce penye battaniye
- Kalın battaniye orta kalın
- Pişik kremi
- Emzik
- Biberon
- Küçük paket bebek bezi
- Kaşık biberon
- Alt açma örtüsü
- Hazır kundak 1 tane
- Müslin battaniye 2 tane
- Ağız mendili 5 tane
ANNE İÇİN ;
- ) 2 Gecelik
- 2 tane pijama takımı
- Rollon
- Mesane pedi
- Depend kilot
- terlik
- Gümüş göğüs kapağı/
- Emzirme yastığı
- Tarak saç krem spreyi diş fırçan macun
- Saç tokası tutturmalı ve lastikli
- Şarj makinesi
- baba için thisort
- baba için çorap baksır
- baba içim çekim için şort thisort
- baba için dişfırçası
- Çorap 2-3 tane gaz sancısına karşı
- Korse
- Emzirme sütyeni
- Manuel süt sağma pompası
- Kirliler için torba anne ve bebek
- Göğüs pedi /