yesillimonn denizlgr Dur bi düşünüp geleyim 😁kız biz nerden bilelim günün gectiyse bi test yap ya da kan tahlili yaptır kesin cevabi alır öğrenmiş olursun..
NeslihanOner denizlgr bence adet gününüzü bekleyin şimdi yaparsınız sonuç negatif olur falan ister istemez üzülürsünüz bekleyin adet gününüzü
Cyla2014 denizlgr bence bekleyin ben erken yaptım negatif çıktı moralim bozuldu tekrar adet olacağım gün yaptım öyle çıktı
denizlgr Doktorum herkeste olan kistlerden olduğunu söyleyip duphaston diye bi ilaç verdi onu kullanıyorum fakat diğer tarafımda kist yokmuş bu süreçte gebe kalabilirmişim acaba bebek mi yoksa ilaca bağlı kist yok oluyor o yüzden mi bu ağrı bilemedim, aranızda duphaston kullanan var mı
Cyla2014 denizlgr daha erken ama emin olmak için 2 3 gün sonra test yapın kandan. Benim iki gebeliğim belirtisi de adet sancısı gibiydi. Umarım hayırlı haberi alırsınız inşallah