G-10 bende de şeker çıkmıştı 9 ay diyet yaptım. Yemekten 1 saat sonra hep ölçtüm o şekilde hangi yiyeceklerin şekerimi çıkardığını tespit ettim o besinleri hayatımdan çıkardım. Mesela pirinç, patates, lavaş ve beyaz ekmek, salça, tereyağ şekerimi çok çıkarıyordu. Onun yerine alternatif yiyecekler yedim. Pirinç yerine yemekte hep bulgur tercih ettim tava yemekleri yerine fırın yemekleri yaptık. Çavdar ya da tam buğday ekmeği yedim. Meyveleri çok kısıtlı tükettim günlük 1 tane meyve yediğimde yanında süt kefir ya da çiğ kuruyemiş yedim kan şekerini o şekilde dengeliyor. Tatlı, hamurişi, karbonhidratlı bazı besinleri aşırı azalttım hatta yemedim denilebilir. Bu şekilde insülinsiz dengeledim. Şuan 38 haftadayım hala devam ediyorum, aksi durumda bebek için çok riskli olabilirmiş dikkat etmek önemli. İnşallah doğumdan sonra geçer bu durum