icedlatte Kızlar selam, yarın adet günüm bu akşam yaptırdığım kan testinde hcg’min 40 olduğunu öğrendim çok düşük geldi, adetine bu kadar yakın böyle düşük öğrenen olmuş muydu? :(
tgbmerve icedlatte hayırlı olsun evham yapmayın , adete 3 gün kala 2.60 la öğrendim , adetten 2 gün sonra 113 tü, 31. Haftayı bitirdik. Bile darısı başınıza , ikigunde bir sabah kan verin takip edin🥰
emirtimr1 icedlatte canım birgün önce 40 diyorsun evham yapma adetim tam 9 gün gecikti ve 13.76 ile öğrendim geç döllenme olmuştu🥰
Momm0606 icedlatte Bende adet günümde 55,54 olduğunu öğrenmiştim doktor düşük dedi 2 gün sonra tekrar yapıcaz 2 ye katlarsa normal gebelik dedi öyle de oldu yani, 2,5 haftalıktı 💗
icedlatte tgbmerve çok çok teşekkür ederim yorumunuz için 🥹 benim de inşallah sağlıkla yükselir 🙏🙏 Bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın ❤️
noble1 Bende 1 gün kala 45 ile öğrenmiştim, iki gün sonra 240dı. Gayet normal :) tebrik ederim sağlıkla ilerlesin inşallah 🌹
icedlatte emirtimr1 yaa inşallah burada insanlar adet günlerinde o kadar yüksek hcg ile öğrenmiş ki, ister istemez korkuyor insan :(
emirtimr1 icedlatte hiç korkma rabbim gönlünden geçeni hayırlı bir şekilde nasip etsin ben ilk öğrendiğimde bu kadar gecikmeye çok düşük dediler iki gün sonra kan verdim 137 çıktı bu sefer kimyasal olabilir dediler ama şuan 24 haftalık oldu paşam🥰 darısı sana inşallah
icedlatte emirtimr1 ah inşallah umut oldunuz çok teşekkür ederim, sağlıkla kucağınıza alın siz de 🥹🥹❤️