tgbmerve Dilomonna 31+0 dan selam gunu yarin doldu doğur deseler doguracagim okadar 🤐🤐🤐 ayaklar sis , geceler uykusuz ban ahamileleik geçmek bilmedi ilk gebelik , şafak 56
zeynep_c Dilomonna yok en son gittiğimde 1cm açıklık vardı daha gitmedim kontrole ama kasılmalarım devam ediyor bol bol hurma yiyorum. ilk gebeliğim ve normal doğum istiyorum onun için senin yaptığın şeyler var mı?
Nisadogruy zeynep_c kasılmalarınız nasıl bebek mi toplanıyor yoksa bel kasık ağrılarınızda oluyor mu?
Dilomonna zeynep_c benim açıklık yok ama sancılarım var ara ara hurma ve yürüyüşe başladım benimde ilk normal istiyorum yarın kontrolüm var bakalım ne dicek
zeynep_c Nisadogruy bebek toplanıyor. 40-50 saniye sürüyor ama düzeni yok. düzenli olduğunda tekrar gidicem. kasılmalar devam ettikçe açılmayı tetikliyormuş.