aselinannesi1997 bebek hareketi bence ilk cocukta geç hareket eder ikincisinde daha erken hareket lerini hissedebilir cnku ben çok erken hissettim ikinciye hamileyim ve doktorumda sylemisti zaten 6 haftalıkken hareket ediyor biz hissetmiyoruz riskliydi gittim doktrum öyle dedi 11 haftalıkken karınca gibi birşey kayıyordu ikinci gebelikte ilkte hiç bu kadar erken hissetmedim