kubra9692 Kızlar sadece sol bacağımın baldırı o kadar agrıyor batıyor yanıyor uyuşuyor ki ağrıdan duramıyorum resmen yürüyemiyorum bu durumu yaşayanlar var mı öneriniz var mı lütfen yazalım
Myrtle kubra9692 kac haftaliksiniz 34ten beri boyleyim 37 oldum. Doktor normal diyor, dogumu bekliyorum gecmesi icin, her gun daha da kotulesiyor
Yenianne6706 kubra9692 bende de oluyor malesef tek çözüm olarak yatmadan önce magnezyum içiyorum (doktorum birer gün arayla önerdi) bazen işe yarıyor bazen yaramıyor en azından biraz olsun uyuyabiliyorum 🫠
Naz1234- kubra9692 merhabalar bacaklariniz nasıl oldu devam ediyor mu ağrısı ? Bana doktorum varis başlangıcı dedi siz sordunuz mu doktorunuza
kubra9692 Naz1234- bana da bebek ağırlaştığı için sinirlere baskı yapıyor dedi daha önce bel fıtığım vardı hala cok cok kötüyüm gebeliğimin son aylarını yürüyüş yapmak yerine evde yatarak geçiriyorum cok mutsuzum