Prensesannesi2509 Ahsen Mihra Nasıl kızlar? Mihra koyacaktık rüyamda Ahsen diye gördüm künyesinde adı yazıyordu. İkisini koyayım diyorum nasıl sizce ?
Azra_Mom Prensesannesi2509 bende kızımın adını rüyamda duyduğum için koydum canım insan koymak zorunda gibi hissediyor cidden ama hiç pişman olmadım çokta beğeniyorum içinden nasıl geliyorsa öyle yap sende
_merve11 Ahsen ismi güzel diğer ismi pek duymadığım için bana garip geldi yanlış anlamayın ama ahsenin yanına Zümra ismi yakiysir benim düşüncem
Prensesannesi2509 İçimi rahatlattınız teşekkür ederim. Biraz uzun olduğunun farkındayım büyük ihtimal diğer isim söylenmicek ama rüyamda öyle güzeldi ki koymazsam sanki bi ömür aklımda kalacak gibi