Zeliha-16 bende banyoda düşmüştüm geçen hafta. Karnının üzerine düşmediysen , sert düşmediysen ve sancın kanaman falan yoksa sıkıntı yoktır ama yinede yarın gel bi bakalım demişti doktorum. İçim rahat etsin gittim bende yoksa kafama takılır durursu :) çok şükür bir sıkıntı olmadı . Zaten popomun üzerine düşmüştüm . Senin sancında varmış bir git görün istersen yoksa stres yaparsın düşüne düşüne