Nazrinarslan bende vardi 13 haftalik hamileyim 6 haftamda akintidan test verdim enfeksiyon cikti aslinda normal bir sey arta bilir amma enfeksinoa baktirman lazim dogum sirasinda cocugun yuzune gece bilir 12 haftamda ilaclara basladim yani fitil yazdi gece ve sabahlar azaldi yok gibi doktorunla donus bende hattda su gibi geliyorda hep batiyordum günlük ped bile yetismiyordu