Ben de 29 haftalığım şu an. 1 buçuk aydır kaşıntım var. Özellikle geceleri bi yerlerimi kanatıyorum sürekli. Tahlil yapıldı kolestaz için ama bir sıkıntı çıkmadı değerlerimde. Nedensiz kaşınıyorum kısacası. Gün içersinde sürekli krem yağ sürüyorum. Geceleri de yatarken zeytinyağ sürüyorum o rahatlatıyor biraz da olsa.