nisanela Ateş çok iddalı sanki ne bileyim bebeklere güzel isimler konulmalı hayatları boyu onun enerjisini üstlernde taşıyacaklar ateşte iyi bir enerji vermiyor ama tabiki sizin bileceğiniz birşey