Busekaytan Merhabalar 17+5 teyiz fakat cinsiyeti öğrenemiyoruz sürekli saklıyor 😂 perşembe gnü randevumuz var sizin önerileriniz varmı kızlar 🙏🏻☺
Ayazz Busekaytan bnmkide gostermiyordu 18 +2 de erkek dedi doktorumuz bnde kiz bekliyirdum gostermeyince 😂😍
Busekaytan Edirefp İkili taramadaki doktor cok yüksek ihtimal erkek dedi benm içime kız doguyodu karman çorman oldu kafam bide göstermeyince iyice merak sardı 😊
Zeytininpeyniri Busekaytan bende ogrenemedim 18 haftaligim...ben hissetmeye başladım erken ama eminim o 🙂
Ayazz Busekaytan bn suan 18+6 yim 2 gindur sadece yatinca hissediyorum oda cok nadir . Doktor bana erkek dedi ama bna kizmis gbi geliyor cunku bn ilk oglumu 13 haftalkkn hissediyordum 18 haftalkkn esim bile elini koyunca kalp atimi gbi hissediyordu .
Canes Ikili taramada banada erkek dendi ama 29.haftama kadar net ogrenemedim bir erkek bir kiz dendi son olarak kiz dendi kiz hazirligi yaptik dogumda bir supriz olmasa diye icimden gecmiyo degil😅
Busekaytan Canes hahahah ins kızdır hazırlığınız boşa gitmesin rabbim saglıklı bi şekilde kucagınıza almayı nasip etsin🙏🏻
Busekaytan Zeytininpeyniri ilk hamilelikte gec hissediliyormuş ama 18. Hafta normal bence hissetmemiz için ki hissediyoruzda 2 gün önce hissetmeye başladım bende cok güzel bi duygu 🙏🏻😊
Fatma_kahve Bende 17+4 üm bugün karnımın içinde kıpırdanmalar var gibi sanki ilk hamileliğim oldugu için bebek hareketi mi baska bsey mi tam anlayamiyorum 😊
Busekaytan Fatma_kahve bendede aynı şeyler oluyor ilk hamileliğim benimde cevreme sordum kıpırdanmaları hissedebilirsin artık diyorlar buyuk ihtimal kucuk yaramazlarımız hareketlerini hissettirmeye başladıı 😊😊
Yarenyaman Busekaytan ben 5 aylığa kadar öğrenemedim göstermedi göstermeyince kız dediler hatta ama erkek cıktı cikolatada yemiştim ama acmadı bacaklarını
Sonay Busekaytan sevdiğin bişey yiyip gidebilirsiniz . Benimde 19 haftalıkken söylediler ANCA gosterdi kendini
Busekaytan Sonay gecen gün çikolata yedim ilk hareketini o zamn hissettim ama baya fazla yemiştimm☺☺ Doktora giderkende yiyip öyle giricem ultrasona.
Burcuk Busekaytan çikolata yiyip gt diyeceğim ama klasik olacak galiba 🙂) bizimkinde yüzünü saklıyor geçen gün ağzını gördük gözünün birini gördük ama geri kalanı el ve kordonla kapanmıştı Naz’a çekiyorlar kendilerini
Busekaytan Burcuk bizimkinin surat el her taraf meydandaa ama ayaklar hep caprazz yada karnına cekiyo 😂 aynen kesinlikle nazlanıyolar 😊
OzlEmrah Busekaytan Sadece kızlar gizlemiyor benimde oğlum gizledi bebeklerim ikiz kız hemen gösterdi oğlan göstermedi sonraki kontrolde gösterdi 🤗 çikolata ye git işe yarıyor😂😂