Damlaozzz yedekli git mutlaka. Ben iki takim götürdüm alt ust sabahlikli olarak. 1 ini kullandim sadece dogumdan ciktigimda da ilk elbise giydim alltan kanamayi temizliyolar cunku daha rahat oldu cidden elbise. Nkrmalde rahst edemem diyodum ama en en cok elbise ile rahst ettim tabj ben sezeryan ile dogum yaptim normal dogum da hangisi cok daha rahattir bilemem ben kendime gore yorumluyorum kuzm. Saglikla gelsin insallah bebis🤲🏻🤲🏻