Halin Kızlar cuma günü sezaryen oldum. Sezaryen yaramın kenarı hafif şişmiş arada yanıyor açıyor. Normal mi bu
miniksincab Halin normal canım zamanla iniyor benim şuan sezeryan olalı 6 ay oldu daha yeni yeni indi ama ara ara sol taraf dikiş yerim bazen ağrıyor kabuklanmamasına dikkat et kuru tut birde zaten sıvı almadıkça korkulacak bir durum yok
Momm0606 Sarı-yeşil akıntı vs yoksa korkma. Benimde sol tarafım şiş 2 yıl oldu sezeryan olalı ve yanma batma ağrı da oluyor diğer bölgelerimde de oluyor doktora gittim bu şekilde kaynamış dikişin dedi problem yok dedi ve halen daha dikişlerim kızarık