Merhaba
Ben 4+1 de kan verdim beta 295
4+6 da değerim 4600 olmuş biraz fazla artmış gibi ama normal mi bilemedim
doktor son betamı görmeden karında muayenede küçük bir kese görüyor gibiyim ama daha belli değil haftaya gel dedi alttan muayene yapmadı daha önce düşük yaptığım için betan düşüktür dedi 3000 lazım dedi.Bu yüzden biraz panikledim.Doktora kanallarda görüyor musunuz diye sordum ama yok oralarda bir şey göremiyorum demişti ama sizlerede sormak istedim