Merhaba kızlar
Ben ilk gebeliğimde grbr okuluna gittim diploma aldım şimdi 10+4 2 gebeliğim teker gitmeyi düşünüyorum. Geçen gün hastanede duydum grbr okulu’ndan alınan diplomayla özel oda isteyebiliyormuşuz haberi olan var mı acaba? Veya böyle bişey duyan?