Kızlar yarın tam 36 haftalık oluyorum. 3-4 gündür ara ara kasık ağrılarım oluyor sanki regl öncesi uyarı ağrıları gibi ama çok şiddetli değil. Karnımda sertleşmede oluyor böyle bir tarafı dağ gibi kabarıyor kasılma mıdır bebeğin toplanması mıdır ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum. Affınıza sığınarak söylüyorum birkaç gündür ishal durumuda var. En son 35+1de muayeneye gittim nst’de sancı çıkmadı bebeğim iri bir bebek 35+1de 37 haftayla uyumlu gidiyordu kilosu 3200e yakındı. İlerde olması erken doğuma neden olur diyede korkuyorum. Bu yaşadığım kasık ağrıları karnımın sertleşmesi falan bu haftada normal midir?