Hacernazikcan 11de 15te 22de 24te erkek dendi. Bugün bişey için gitmiştim muayene oldum 25.hafta. sormaz olaydim hocam cinsiyeti de bı teyit eder misiniz dedim. Kız dedi. Hocam şaka mı yapiosunuz dedim anlattım işte. 5 dk sonra tekrar bakcam dedi.
Bir daha baktı. Uğraştı uğraştı
He tamam erkekmis dedi.
Yani garip… Ya cihazlar garip, ya doktorlar..
Net goremiyorsan , de ki göremedim.. insanı arafta bırakmaya gerek var mı……