Baby_one Bugün 2 cm açıklığım vardı Şuan 20 dakikada bir belimden ağrı gidiyor kızlar sanki vajina kenarlarına baskı oluyor sizce bana yardım edin
Zeynooooooo Baby_one bence dogum bwlirfisi zaten acilmanda varmiş inşallah sag salim bebyini kucagina alirsin kaç haftalik canim birde cinsiyyet erkekmi?
Canan-06 Baby_one canım önce sakin kal ılık duş al tekrar devam ederse sancın sıklaşırsa bebek gelmek istiyordur ilk gebeliğimde öğlen 2 cm açıklık akşam 4 olmuştu doğuma gitmiştim hayırlı gelsin bebeğin
Miskinim Baby_one canım ılık bir duş al 10 dakikada bir düzenli girerse git hastaneye. Hatta normalde 5 dakikada 1 diyorlar uzaksa hastanen 10 dakikaya düşene kadar bekle
Hilaldabaan Canan-06 ay bende 37 haftalığım 8 den beri bebek sürekli kasılıyor ya toplanıyor resmen bir yere doğum belirtisi mi 🥹
Tugbaa0 2 cm açılmam vardı sertliğim vardı ikizlere hamileydim 29.haftada. kontrol dye gittim doğuma aldılar.
Tugbaa0 Edanurr28 biri 1300 diğeri 1280 Gr 1 aydır kuvezdeler,bugün görmeye gittik 2 kilo olunca verceklermiş sağlık sorunları yok kilo alsınlar diye bekliyoruz dediler
Canan-06 Hilaldabaan yok canım yeri dar geliyor olabilir artık doğum sancısı bambaşka 🤦♀️Hissedersin onu
Hilaldabaan Humeyranin ay kasıklarımda ağrıyor sabahtan beri bebek vurdum leğen kemiğim acıyor acaba doğurcam mı napcam valla gerildim he