alcang yengem oraya gidiyordu sadece doğumunda yanına gitmiştim orda yaşamıyorum normalde Diyarbakır’da çok tanınan bir doktor var tüp bebek filan da yapıyor 10 yıl önce halam onda tedavi olmuştu şimdi 3 çocuğu var ismi zeki ama özel muayenehanesi vardı ücreti 250 TL diye biliyorum doğumu genesiste yapmıştı yengem 4500 e bende yanında kaldım yani ilgi alaka çok çok kötüydü hiç beğenmedim ben zaten o da baya pişman olmuştu , aynı şekilde arkadaşım da sultan hastenesine gidiyordu onuda sezeryqna zorlamışlar hani ücreti geçin dr lar için sesteyim daha basit , o da pişman olmuştu 1500 TL yiydi sanırım muayene ücreti 120 udi sanırım dr san memnundu bi tane erkekti