Fiigeenn Evet 8 aylık ama çok başındayız . Doğum 9 ay 10 gün olarak hesaplandığı için hala doğuma 2 ayımız var bende 31+5 teyim 🤗
Nlfrr21 Paronayanne ya teşekkür ederim korkmayın sadece biraz küçük oluyorlar ama daha çabuk büyüyorlar oğlum şuan 2 buçuk yaşında maşallahı var korkmayın Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kuvezdende etkilenmeyin orda onlara çok güzel bakılıyor zaten :)
Paronayanne Nlfrr21 sağlıklı olsun da canım büyür bir şekilde . 31.haftadan beri susuz doğumun bekliyoruz. Ciğer geliştirici yapıldı ama doğum sonrası süreci düşünmekten çok yıprandım . Bakıyorum insanlar 40 50 gün küvez yazıyor . Kafam doldu
Nlfrr21 Paronayanne korkmayın kafanızı böyle seylerlede meşgul etmeyin eğer hiç bir sıkıntısı yoksa en fazla yatacağı 1 hafta benim oğlum öyle oldu çünkü