Bugün perinatilojiye muanem vardı bebeğin suyu fazla olduğu için gidiyorum dünden beride ishal ve bel ağrım vardı söyledik doktora nst istedi iki kere girdim ikisinide begenmedigini söyledi bebek hareketlerini ama ben ikisindede hissediyordum fazlasıyla neden oluyor acbaa suyu fazla olduğu için mi hareketinemi kalp atışina mi takıldı anlamadım dhaa sonra serum verip nstyle tekrar bakıldı bu sefer de iyi dendi hiçbisey anlamadım devletin doktorlari net biseyde söylemiyor cımbızla çekiyoruz ağızlarından