Fatma2123 Beni yatircakti kanaman olur diye çok şükür hicbosey olmadi sağlıklı gebelik 20 haftalıgiz şuan
Baharmm Fatma2123 pazartesi gidecem dün gittim bi 6 gün geçsin bakalım ne olacak oda. Her kontrolü yaparsa aynı şeyi derse devlette gider kürtaj olurum
E_Duha Baharmm nasıl doktor bu bende gec döllenmeyim doktorum satı sordu bebeğin kesesine baktı gec döllenme olmuş dedi direk siz baska doktora kesin gidin
Baharmm Bak 7 haftalığım Doktor’un adet tarihine göre burda 6 haftalık yazıyor uturasyon yazısında bana ikiz gebelik diyor doktor burdaki sonuca göre kalp atışı yok diyor kürtaj diyor bu gittiğimde de ikiz gebelik demiyor var hiç demedi gene kürtaj diyor
E_Duha Baharmm valla canım Allah kolaylık versin hiç mi düzgün doktor yok etrafında böylesini ilk defa duydum hadi biri bilmiyor diğerini nasıl bilmiyor ki
E_Duha Baharmm bende sürekli devlete gidiyorum ama hiç sizin gibi problem yaşamadım üzüldüm yani bi sonucta alamıyorsunuz kötü durum
Baharmm E_Duha ben bu şehre 3 yıl oldu geleli ama herkes şikayetçi tırnağın arısa gitmeyin derler daha hasta olup gelirsiniz derler toplasan 3 doktor var alanında iyi hoca arkadaşımız kızını doktora götürüyor çoçuk doktoruna doktora alerjisi olamaz mı diyor ilgi alanım değil ben bilmiyorum diyor
Baharmm E_Duha çankırı ama hiç gelişmedi Ankara’ya yakın diye oraya sevk ediyor lar insanları onlarda çok şikayet çi