Safiye12 Arkadaşlar 6 hafta 1 günlüğüm kanamam geldi lekelenme şeklinde kahve pembe bu hatada olup başına böyle bisey gelen var mı
Esraaaas Safiye12 evet benim basıma geldi korkmuştum ilk gebeliğim hemen acile gittim kanama gözükmüyor yerleşme kanaması olabilir yine de önlem amaçlı progestan vermişti
Gizem9688 Doktor ilac baslar gecer. Sorun degil cogumuz yasadik. Hatta benim baya kipkirmizi bile kan geldi 6+4 te. Masallah ilacla gecti. Su an 22+1 ve saglikli cok sukur oğlum ❤️