Kahvemsi-05 Arkadaşlar doğumum yaklaştıkça aklıma geleni sormak istiyorum şuan 29+3 haftalıgız nişan gelmesi nasıl birşey ve nişan gelmesiyle dogummu başlıyor ?? Birde evde sancı beklemekmi iyi yoksa direkt hastaneye gitmekmi Bilgi verirmisiniz lütfen😊
aogoya Kahvemsi-05 nişanım geldikten 4 gün sonra doğumum oldu geldiği gibi doğum başlamıyor Şöyle düşün tıkaç gibi o geldiğinde her an sancım gelebilir gelmeyedebilir ama o doğum süreci başlamıştır demektir Herkesin nişanı kanlı vs gelmiyor gayet beyaz şeffaf gibi bişey geldi ama büyük afedersin sümüğümsü bişeydi ilk gebelik olduğunda anlamlandıramadım ama özel ebem vardı hemen arayıp gösterdim nişanın gelmiş dedi yani sizin için tabi erken ama normal bir akıntı olmadığını farkedersiniz
mehtap4925 Kahvemsi-05 nişan akıntınızın içinde pembe yada kahve kırmızı reng olması sümük gibi emin olun farklı olduğunu anlıyorsunuz kimi zaman nişan gelir sancınız hemen başlar akşamına doğum olur b kimi zaman on günden fazla da geçer sonra başlar kızımda nişan geldi akşamına doğumum oldu şimdi iki hafta önce 38 de nişan geldi ara ara gelmeye devam ediyor 40 haftalık oldum ama doğum hala başlamadı her doğum farklıdır kan direk gelirse gidin doktora ama akıntı şeklinde beze peçeteye geliyorsa korkmayın sancınız yoksa suyunuz gelmediyse ve en önemlisi bebek hareketleri iyiyse acele etmeyin haber vermeniz yeterli hastaneye
Kahvemsi-05 Sevcan62 peki normal akıntıdan farklı bir akıntı tarzı birşeymi bu, ayırt edilecek gibimi yani Kiminde kan gelmiyormuş