Naviber 3 tane gebelik geçirdim her denileni yaptım 2 günde bir kan verdim karnımdan iğne vuruldum protestan kullandım vs. Sonunda psikolojisi bozulan ben oldum . Şimdi tekrar gebeyim 24 nisanda kan verdim 132 çıktı . haftaya kadar da gitmeyi düşünmüyorum doktora. Bu sefer biraz daha oluruna bırakacağım. Allah nasip ederse olacak zaten . öyle düşünüyorum 🥰