Boncukk123 canım herkesin kendine bence ben sancı hiç hissetmedim 2cm açıklık vardı fakat sağlık sorunumdan dolayı sezeryan düşünüyorduk ama doktora normal kontrole gittim dedim çok hafif sancım var sanki idrar yolunu üşütmüşüm gibi doktorumda alttan muayene edeyim dedi ondan sonra da sancılanmaya başladım akşam sabah doğurursun sen dedi ben tabi inanma gez dolaş eve git duş al flan hafif pembelik gördüm peçetede ondan 1 saat sonra da koyu kırmızı idi hani adet kanı ile aynı diyebilirim 2 kerede öyle geldim doktorumu aradım gel muayene edelim dedi hazırlıklı bişekilde gittim fakat sezeryan oldum dedim ya sağlık sorunumdan dolayı.. gerçekten rabbim yardımcımız olsun diyebileceğim tek şey şu eğer sezeryan olacaksanız sonrasında bol bol azimli şekilde yürümeniz olacaktır..