Ednk_ Adetim 4 gün gecikti bu ay ovülasyon testi kullandım her fırsatı değerlendirdim hevesle bebek bekliyordum ama geçen gün gündüz vakti test yaptım ikinci çizgi çok az gördüm ama kendim uydurdum mu diye düşündüm çok silikti bunu da bu sana 5 buçukta uyanıp yaptım. Çok silik kontrastı artırdım belli olması için sizce orda bi çizgi var mı? 
Ednk_ Nrkcu34 ilk 10 dakikada çıktı dediğim gibi kontrastı artırdım ki belli olsun diye yoksa hayalet çizgi gibi var bi çizgi ama çok çok silik ovülasyonda da yumurtlama günüm adet tarihimden 1 hafta önce çıkmıştı sizce şuan tam net çıkmayacak kadar mıdır ondan mı böyle silik çıktı
Dmtrkt Ednk_ bende de böyle olmuştu. Ovülasyon tarihlerimiz aynı zamana denk gelmiş ben bugün malesef regl oldum 😔 çok umutlanınca olmuyor rahat olmaya çalışın, aklınızdan acaba olacak mı duygusunu çıkarın
buse76 Silik gibu duruyor ama kuruma çizgisi de olabilir bide test dağılmış idrarı çok damlatmis olabilirsiniz başka bir test daha deneyin