26+1 den selam Kızlar🥰 gerçekten ikidir bebeğimin detaylida yüzünü görüyorum ikiside çok farklı ama hiç bize benzemiyo hatta şuan hiç biseye benzetemiyorum tuhaf yanı tövbe yarabbim bazıları korkunç bile görüntünün ama bebekten değil galiba görüntüden kaynaklı ama aklıma da takılmadı değil doğum yapan yada çevresinde gören anneler ultrasondaki görüntüyle doğduktan sonraki halleri benziyor mu🤭 karşılaştıran anneler atmak isterlerse atadabilirler görmek için merak edenlerin çünkü eminim bu şekilde düşünceye giren bı ben değilim 🤭🤭