Mhmmd
Ben 7 tane kullanıyorum ilaç ama almanız lazım tsh çok önemli bana doktorum çok iyi deyip yolladı ama ben üzerinde durdum başka doktora gittim ilaç verdi dahiliye doktorum iyiki ilaç kullanmışsın bebek ve senin için çok önemli bir değer dedi 1.12 düştüğü halde yine kullanmaya devam ediyorum
Bazen gerçekten yoruyor miğde bulandırıyor bazen ama mecbur canım sağlıkla gelsinler inşallah