Tuba-M55 Doktor kontrolünden çıktık kızımın boyu 37 cm kilosu 1570 miş tombalak dedi doktor biraz balık etli dedi 🥲
Selinmoon Tuba-M55 Biz de 30+1 haftalıkken gittik 1578 gr 42 cm uzun boylu dedi gelişimi iyi ama tombik falan demedi 🤣
Edaacar-ozkan Tuba-M55 ee bende 28 haftada gittim kilosu 1350 dedi normal dedi kilosu tombalak mı yani 🤣
Sadeceanne2 Tuba-M55 normal. Normal Sağlıkla kucağına al inşallah 29+2 de 1400 gr 41 cm dedi inşallah perşembe 31+4 olucak bakalım bende merak ediyorum kaç oldu ama fazlaca yayvanlaştı göbüşüm 😄😄
Sermec27 Tuba-M55 iyi öyle aman aman çok değil bende 45 kiloyla hamile kaldım su an 52 buçuk kiloyum 7 buçuk kilo almışım 31+2 yım ama benim şekerim çıktı ondan dolayı çok kilo alamıyorum yesem alırım baya iştahım açık yani 🥰
Tuba-M55 2727dfne valla ne bulduysam yedim bulguru çok seviyo kız😂 bi de doktor dondurmayı karpuzu yasakladı karpuzu da kış günlerinden beri aşeriyorum😂 ne yesem yasakladı doktor
Tuba-M55 Sermec27 Sermec27 ay maşallah ne güzel ben başından beri hiç kusmadım hep yedim ondan çok kilo aldım
2727dfne Tuba-M55 dondurma muz kaşar süt kilo yapar bende şu anlık düzgün beslenmiyorum ama 15. Haftadan sonra başlarım,🤣🤣🙄
Sermec27 Tuba-M55 bende kusmadim bir iki kez o kadar da en başından beri iştahım açık ama şeker engel oluyor yemememe 🥰😁
Minikkk41 29+4 gittiğimde 1870 dedi doktorum iri dedi ama şekerden kaynaklı sanırım benimki malesef şekerim var ☹️
Sermec27 Minikkk41 evet canım senin bebek iri nerdeyse 32 33 haftayla uyumlu çok dikkat et diyetine bende de şeker var 22 den beri diyet yapıyorum şükür oğlum haftasıyla uyumlu